tisdag 28 augusti 2018

TACK o TACK

Det man önskar kan man fååååååååå. . . 
Satt o grunna i morse att jag ville möblera om .
Kom fram till att jag behövde ny soffa o bokhylla .
Satt o bläddra lite på nätet ,hittade inge :/
Men se sen slog det mej att det du önskar . . . 
Skicka ut det i etern,sagt o gjort. . . 
Va händer ????JOOOOOOOOO jag fick min hylla !
Wiiiiiih , 1 av 2 slog in . . .YES!!!
Ja så nu får jag göra min önskan hörd igen. . . .
Önskar mej en hörnsoffa/soff grupp .
Mmmmmmm, vart så glad ,fick med även nytt bord o hörnskåp.
Så i möra ska jag minsann möblera mellan arbets passen.
Ska bli sköj , få böka om lite här hemma :)
Ut med gamla in med nya .Annars e det rätt lugnt idag.
Sitter o kikar runt lite mellan jobben, rätt lugn kväll.
Skönt det med, det behöver ju inte va stress o jäkt jämt.
Kikade på almanackan e bra full smetat nu var dag . . .
konstatera att har visst inte många lediga stunder.
Ja ja själv vållat jaaaaaaag veeeeeeet. Har lite mässor som e på G.
Ska bli rart att komma ut lite nu har man hållt sig i sitt lilla kontor.
Miss my friends . . .för det e en härlig familj man har där ute .
Ingen nämnd -Ingen glömd ;)
Och i helgen ser jag fram emot att träffa  några av mina nya 
arbetskamrater  :) har vibbar av möe goa skratt o bravader.
Ska bli kul/spännande att träffa dom IRL för första gången.
Det blir husvagns helg , love it !
För jag e så gott som klar med min vagn .
Börjar verkligen få till den . . . utvändigt har jag målning kvar .
Men invändigt e den 90% FÄRDIG :)


Tycker det har blitt lite skillnad på`n. . .
Oj ,klockan går snurrat med detta i 2 h , skriver en rad då o då. . . 
Bäst att sätta punkt för dagen här innan det plingar igen .
Ha de gött. . .i möra e en ny dag.
Plocka grejer  dag -he he . . . 
Ha de gött ,vi hörs!
Kramizzzzzzzzzzz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar