måndag 27 augusti 2018

Då vart det kväller.

dax att slå ihop butiken för idag o gå hem från jobbe. . . 
. . . vänta här nu. . . Jag e ju hemma :D
Tur det ,e lite små seg ,man ska va lycklig som slipper åka 
till o från ett jobb. Det e bara att springa upp en trapp så 
e jag på jobbe :) perfekt! 
Ikväll va det ganska lugnt , men rart det med att man hinner
landa mellan samtalen . Och dagens sista fick mej att le stort.
Underbara energier !!! Härligt när det blir laddning :)
Nu ska jag ta o varva ner lite innan jag ska sno kudde o täcke
från min herr Max the Tax. . . igår vart det lite gnabb om vem 
som skulle få ha täcke o kudde. . . han ansåg att han va där först.
Så jag ska samla mod o ge mej in i den diskutionen ;) 
Ha de bäst , c u . . . 
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar