onsdag 29 augusti 2018

Roat mej med plocke pinn

Denna förmiddag har det vart damma av nya hyllan. . . 
Sen vart det att plocka över glas . . . givet två va sönder. . . 
Surt kan man tycka va ju Chrysler samlings glas :/ 
Men se då fick jag en strålande ide-gör om dom !!!
Mmmmm...rota gamla ljusstakar o limm. . . Ta-daaaa:
Inte alla som har Chrysler ljushållare :D
Passar ju bra nu i hyllan . . . jag som hade tänkt att skippa
allt va bilar hette i bokhyllan. . . joooo joooooo. . . 
Va plocka jag upp av alla mina pinaler först???
Bilar :D är obotlig bilgalning :D
Kunna vart värre -eller hur ;)
Så kan det vara, sen lyckades jag hitta mina cd skivor o jox .
Men lovade mej själv att det blir morgondagens projekt .
Måste dela upp jobben har så jäkla ont i ryggen,tur nog ska jag 
till sjukgymnasten i morgon. . . kanske kan få lite tips o trix.
tror det e att nu sitter jag still rätt möe. . . 
Pause gympa ;) upp med lill fingret o böj! Ett -två , Ett - två. . . . 
Mmmmmm, fast just nu känns det som jag e dö mört.
vart sent igen,lyckades avsluta jobbet strax före 01,00.
Känndes i morse när man skulle upp o ut med Masken .
va som en sömn gångare/ zombie. . . .
Så idaaaaaaag planerar jag tidig kväll. . . Raaaaaaaaart!
Nästan så jag hör kudden ropa ;)
Bästa e att jag ladda min krock pot. . .
Perfekt manick när man ska jobba.Då e maten klar 
bara att mumsa när man e klar. 
Sen kan man bara jäsa på soffan. . .mmmmm. . . 
Kvällen e tajmad o klar i minsta detalj ;)
men nu e det tack o hej ,leverpastej. . . 
Work work ;) C U 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar