torsdag 30 augusti 2018

Nu e dagen gjord för mej . . .

Jobbat kväll på Spådam,fått så möe bra feedback.
Känns toppen att kunder återkommer med positiva nyheter 
o glada över att de vart klockrena grejer.
Det känns toppen -värmer ens hjärta .
Då känns det gött när man kopplar ner jobbet för dagen.
Men denna dag av hövve taget har  vart bra, mitt besök på
vc vart toppen - mina framsteg e stora .Och det känns oxå.
Min sjukgymnast va super glad :)
Tänk för 3 år sen satt denna dam i rulle. . . kan man inte tro ;)
Så nu e det back on track verkligen !!!
Och Maxen va oxå nöjder ,han fick ju en date medans jag va iväg.
Sen lyckades jag pilla ihop två av mina kaos rum. . . 
Vardagsrummet. . . 
 
blidde stooooooort när jag mölja om ;)
Och borde o hörnskåpet jag fick med bokhyllan hamnade 
i rummet brevid(kontoret).
Vart riktigt bra om jag får säga min mening
-för att va mina fix ideer på ändra om ;)
Har judäremot kaos de lux nu i matrum o kök -IGEEEEEEEEEEEN!
Ja ja hinner nog med det innan jul oxå ;) en sak i taget !
I morgon e det jobb pass o sen iväg på jobb träff .
Ska bli himla kul det ,läääääääängtar redan.
SEMESTER!!! JIPPIIIIIIII!!!
Så rumsterande i resten av huset får nog vänta lite. . . 
Nu ska jag ta o plocka ihop här på jobbet o ta kväller,
Men vi höres o störes!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar