tisdag 10 oktober 2017

FUCK OFF!!!

FUCK OFF PSYKOLOGER,DOKTORER 
OCH ALLT ANNAT DRAVEL!!!
Make my fucking day your asholes!  
Japp så bra gick mitt möte på sjukan idag  och det e 
bara möte ett av två-Fyyyyyyyyyyyyyyy FAN!
Ursäkta svenskan ,men så vart det !
Hur kan det va så då ??? -  Jooooooo.......
Det tar emot att ens tänka ,det får mej förbannad . . . 
Vart manglad mellan 13 o 15 om hur man mår osv.
För att göra historien sencurerad i tanke på hur texten 
skulle se ut om jag inte gjorde det. . . 
Så bäst att bara ge några få inblickar o sen fråge ställaren
va skulle ni ha gjort o sagt  mina kläder?
Som sagt så skulle jag nu till sjukan inför morgondagens möte
för att se hur de kunna hjälpa mej på bästa sätt .
Okej , Korparna hade varna mej före, så jag va på hugge 
när jag kom dit vill jag lova. Min fibro va i topp när jag satt
 i väntrummet o stirra på rummet för mötet med 
dom dära Kvacksalvarna! 
Sen kom dom o satte en i änden av borde o sen började
förhören . . . mmmm tyyyp . . . 
Man skulle lägga ut sitt liv på deras papper  och tala ut .
Jo men visst till vilken nytta? en jävla påse piller mot psyke.
Tack för den televerket!
Mmmm, se jag e för hetlevrad,sen vart jag deprimerad 
och slutligen självmordsbenägen. 
Allt över att det Brast- vart så FÖRBANNAD 
sen ARG så jag grina o sa JAG GER UPP!
Deras svar på detta:
Tycker du ska ta PILLER o VATTEN innan du går
 -KUL VA??
Japp Du läste rätt , psykmedicin va svaret på dagens möte .
Men se snabb som man e ,sa jag
 -tar apoteket på vägen hem,jag ska köra hem. . . 
. . .men tänkte:
IDIOTER!!! STOPPA UPP DET I RÖVEN!
Alltför att bara komma därifrån  innan :
krama mej själv tröjan o komsi kom till glashuset .
Innan utbrotten så skulle det göras :livets kompass,-sicket junk!!! 
Ni ska veta hur min kompass ser ut.
Kommer som en gadd på armen ,en kompass så 
själen hittar tbax o inte går vilse -wait and seeee. . . 
Jo se deras kompass innehöll ett kapitel om jobb,
ABSOLUT! sa jag ,vill mer än gärna jobba .
Och  ni som känner mej vet  att jag gör det oxå 
i den mån jag kan o klarar av ,gör det redan idag. Men det som e 
problemet är min jävla smärta o stress relaterade kramper som de nu 
tror  kommer av en hjärnskadan jag fått av arbetsolyckan.
Så då var det frågan  med arbetsträning , kyrkan.
Och jag kom ihop mej med dessa människor o där tog det skruv.
JAG TÄNKER INTE ARBETA ÅT KYRKAN!
Varför undrade teamet,mitt svar:
1.  Jag har gått ur kyrkan     
2. Strider mot min religion  
Då satt dom som fågelholkar. . . KUL. . .
Well har man sagt A får man säga  B , efter ett utlägg  
om min komvertering till min kära Gudinne tro som jag högt ärar
kände jag mej kränkt av blickarna. Räcker det inte bara att få säga nej?
Varför ska man behöva förklara ? Nog för jag gör det med kärlek till 
Gudinnan ,men det blir inte med den kärlek jag vill förklara.
Allafall i detta läge. . . . Förlåt mej moder. . . 
Nog om det , undrar om inte jag hade sluppit försvar mej om 
jag hade suttit där med burka??? Förlåt är frustrerad. . .
Nu va jag bara en hedning som va deprimerad o galge nästa.
Få se vad  FK säger om dilemmat i morgon. . . suck.
Kyrka kommer inte på fråga , men de kan få kontakta templet.
Tar gärna min arbetspraktik där om det e så .
FÖR JOBB ÄR JAG INTE RÄDD FÖR .
Ett annat intressant moment i dagens cirkus var Träning. . . 
Älskar träning, alla fall gjorde om inte annat. 
. Ger det resultat? Ok ska man svara på detta ?
Man va tvungen att svara , okej jag tog ett exempel och den e ur
min verklighet . Smärtan e inte mitt problem idag ,varför?
Jo min smärta e som tinitus. . . den finns där o du lär dej leva med det.
Visst ibland är den så jobbig att du kan inte stänga av den .
Den finns men du vet att de går över eller lindras.
Men de blir inte som förr. . .
Men du orkar leva med det.Typ som med tinitus,vissa dagar 
kan du förtränga det ,andra inte. Men detta nya jag haft ett tag,
tänk dej att ditt ben har somna o börjar "vakna" .Jepp den dära durrande
o smärtan som känns hemsk o blir ibland så hemsk att du skriker för det
gör ont ....Tänk dej den i båda benen från ljumskar o ned, den blir olidlig vid 
ansträngning då har du det sist nämnda-PAIN DE LUX! 
Samma har du i båda dina armar från axlar o ner till fingertopparna.
Och vid ansträngning slutar med kramp så du fastnar . . . 
Hur tror du det känns att träna, cykla  med det i benen???
Inte kul ,då fråga dom om bassäng träningen. . . 
Kunde inte låta bli att skratta ironiskt . . . jodå det går himla bra.
Tabba nummer femtielva av mej . . . Nåja A till B igen. . . 
Jag sa att det går si så där ,tycker det känns äckligt . Varför frågar dom .
Okej ,har du försökt att stå på dina ben när dom e domnade eller att de
börjar vakna? går ju inte va svaret . Okej men jag ska tycka det va ok 
att stå i badet 1 h på ben som känns så utan att hålla i mej. . . 
Känns som jag ska drunkna . men ta korven (vatten ponnyn).
Ha haaa med följden att mina armar domnar o jag faller till botten som en 
grå sten . . . hur tänker ni ??? men se så negativ kan man bara inte va!
SÅ MER PILLER ÅT FOLKET !
Det löser det ena med det andra, deras syn. . . jo jag tackar!
Men visst ska jag träna för all del ,I LOVE IT!
För se denna onda cirkel, övervikt som jag har måste bort 
för att min smärta ska försvinna .Sen att träningen ger mej smärta. . . 
det botas av lycko piller -Jippiiiiii!
Allt löses av dr feel gooooooods piller!
Just det nu e jag negativ då ska jag ha lite för det.
Jag frågade om dessa piller jag ska ta nu hjälper eller kan de
lindra mina domningar o stickningar  SVAR NEJ!
Utan de ska hjälpa mitt humör ,är nedstämd.
 Men hur kan man va så himla positiv när det är som det e ? 
Skulle du va det i min sitts?
Konstant smärta sen 7 år tbax? o sen detta nya på fund,hjärnskada?
Som ska utredas ,men inte 100% säkert . . .röntgen? Syns kanske inte.
Okej öppna skallen next, om de inte hittar felet där så
va händer då ? Ännu mer lycko piller ????
Ja just det nu e jag negativ -klat det hjälper med piller!
Fick ju hämta en brun papp påse för frikorts summa igen för att jag 
fick ett utbrott o tyckte det verka piss. . . 
Sista frågan fick jag  av psykologen vid dörren:'
Hur känns det att ha få sagt hur du känner?Va tycker du om mötet?
JO TACK ,DET VART SOM JAG TRODDE
ÖPPNAR JAG TRUTEN SÅ LÖSER VI DET MED PILLER .
Sen vände jag på klacken o haltade ut.
Blir intressent att se den utvärderingen på morgondagens möte.
Om jag inte skriver i morgon ,finns jag säkert inlåst på psyket.
C U THERE- BYE

PS. och sen undrar dom varför man helst inte vill öppna 
munnen på dessa möten. . . ja ja , shit happens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar