måndag 18 september 2017

Fryser . . .

 Ikväll e det nå hopplöst igen ,tror jag fryser ihjäl. . . 
Och det hjälper inte med kamin eller varmt te , funderar på om jag 
håller på att bli sjuk ändå . . . brrrr. . . . 
Idag har jag vart iväg till ABF o visa lite hantverk. 
Försökte visa hur man gjorde rosor av Lönnblad ,
vi gjorde en bukett tillsammans :)
Sen visade jag lite decoupage o gravyr .
Det verkade som alla vart nöjda o glada,så sen vart det hem.
När man sen lagoma landa hemma kommer gubben o hans bror in.
De hade gjort bil deal . . . dessa bil affärer. . . så nu har vi tydligen
en traktor till i samlingen -suck . . . va säger man???
Nåja , så kan det vara ja. . . skulle vela seta här o skriva massor
Fast det var kul så inte för det , och nu ska jag invänta att mina
snabb värkande piller ska göra nytta. . . annars kan vi glömma
att komma ner i sängen . Aningen svårt att räta på mej ,
sitta e inte ok igen o stå ork jag inte för höfterna. . .
Underbvart med rygg torsk ;) med andra ord e det precis som vanligt!
Men se här vilar inga ledsamheter , det kunde vart värre.
Har haft ett lååååångt o givande pepp talk med min mentor .
Så nu e dagen ljus igen - Tack Tove 💚💚💚
Men som sagt nu ska jag ta kväller, så får jag försöka skriva mer
när jag kan sitta still o skriva .Kan ju va en fördel eller hur ???
Ha de gott så höres vi , kramizzzzzzzzzz


PS.                                                      
                                                             DS.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar