fredag 4 augusti 2017

Ny hemsida. . .

HEJ PÅ ER!
YES,LIKET LEVER . . . ÄN HAR NI INTE BLITT AV MED MEJ!
Och har vela inte tänkt att dra nån stans heller,har bara haft häcken full
sen jag kom hem. Har haft en hund här hemma som jag har träna.
Mitt nya jag har haft lite krav var dag. . .  nya levnadsvanor .
Mycke ute o gå i naturen ,fotografering e livet det . . . allafall just nu.
Har pepprat mitt instagram konto: cartattoo o mitt nya runkasterskan.
Jepp, har försökt fixa nya konton , facebook,insta o en ny hemsida.
Kommer inte blogga mer på denna sida , utan har en blogg på den nya.
Ni är välkomna att följa mina bravader på bloggen där ;)  


Hoppas vi ses på Runkasterskan , om inte . . . 
. . . dååååå får ni ha de gött!
För det ska jag ;) 
KRAMIZ

Leena )0(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar