tisdag 27 juni 2017

Glo ni så tittar jag ;)

Är så jäkla trött på er som "ANTAR" vad jag gör o är.
Jag är ett "Torsdagsbarn" synsk o alltid varit intresserad
av allt som e mystiskt ,oförklarligt, övernaturligt på något sätt.
Dock bara av den vita sidan , VIT  MAGI eller va ni kallart.
Så nu kan ni dumpa HÄXA,SATANIST o va ni nu trooooooooor
jag möljar med! IT´S NOT TRUE!!!

KALLA MEJ HÄXA ÅKER DU PÅ EN PROPP!!!





. . . Utan jag har äntligen hitta mitt kall. . . 
)0(    PRÄSTINNA )0(

Bästa jag har gjort, jag har beslutat mej att läsa vidare.
Älskar att hjälpa folk på olika sätt ,tala med djur osv.

Min mentor:Överste prästinnan hon har så himla bra sida.
Då ser ni hur "bred" en prästinnas väg är under gudinnan.
Här e länken : GUDINNANS DÖTTRAR

Läs hennes inlägg-THIS IS ME! Så himmla bra skrivet!

Har inget emot att prata om det , om vi nu "kan tala som folk".
Vissa tror på gud, jag på Gudinnan.
Jag packar inte på min tro på dej ,så sluta packa på mej din.
Jag tycker inte du e konstig för din tro, säger inte att du e med
i en sekt . Så varför har du rätt o säga så om mej ???
JAG ÄR JAG , DU E DU . . .
. . .LET´S BE FRIENDS .

Och vet ni jag e precis lika "knäpp som förut"
Ha en riktigt bra dag , hope we still are friends. . . 
Kramizzzzzz

Leena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar