måndag 22 september 2014

Affirmationstavla & go fika. . .

Lyckades komma iväg på pysseldagen ,
trotts värk o elände på morgonen. . .
Den var inte rolig vill jag lova, mådde rejält crapp vill jag lova!
Men som sagt jag kom iväg och fick ihop min egen
 
AFFIRMATIONSTAVLA:
Affirmation är en positiv instruktion som kan hjälpa dig att :
Skapa det du vill vara, göra,känna, uttrycka eller uppleva i ditt liv.
Att tänka, känna, upprepa och tro.
Jag försöker varje dag se mig i spegeln och upprepa några
 av dess ord på min egna affirmationstavla.
♥Tillslut blir det sant. Tankens kraft är enorm♥ 
Det blidde en låååååååång men trevlig pysselstund idag .
Tusen tack Liisa  o Bodil för en trevlig dag /kväll ♥
Och tack för den jätte goda pajen -den va smarrig !
Tar gärna recept på den  , smakade smaskens :)
Sen når jag kom hem så hade vi besök hemma.
Pär hade kika in på lite kvälls kaffe o han  bjöd på :
Riktigt Go´ fika !
♥Tack ♥
Vi satt o pratade hela kvällen o vipps vart klockan 24.00.
Inte undra på att gubben börja gäspa lite. . . 
men säger som Berra , trevligt va det  :)
Det lär vi göra om snart igen, spela kort lät ju också
trevligt o köra nån kväll som vi snackade om :)
Gääääääsp! e lite små seg , men antar det e för
gubben ligger här brevid o snarkar lite ;)
klockan e ju redan 01.00 dags att sova kanske . . .
klockan gormar ju redan 05.50 :/
Så lika bra att säga natt i natt på er ,
vi se i möra. . .  okej menar ju idag  ;)


 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar