söndag 21 september 2014

Pain day - My day!



 -Så det så!
Usch! Idag har jag en jäkla dålig dag vakna halv fem. . .
Men på nå´t sett kunna jag förnimma det redan igår. . .
Kommer ju surt efter alltid när jag gör någe.
Igår satt jag en dag ute o mer behövdes det inte!
- KUL I JUL !!!!-Nooooooooooot!
Blir så less på att aldrig kunna göra nå normalt igen ,
känns som blir bestraffad på en gång !
Men ,men jag har vela vart riktigt elak i mitt förra liv. . .
SUCK!
Så man ska vela sota för sina synder -igen. . .
Men måsta man göra det en söndag morgon 04.00???
Så man ger upp o kliper upp vid 4.30???
Kunna bli bestraffad lite senare på dagen -typ-10.00 !!!
Näääärå, jag ska lyckas väcka alla innan jag kommer in i
vardagsrummet. . .för hr går man med en rygg som är
av o en kropp som värker ???
Ingen hit kan jag meddela. . . . tur att gubben kunna somna om
o katten sprang ut efter jag snubbla o trätit på´n.
Jocke han visste vad som gällde idag så han höll näbb.
Tr det annars hade vart fågel gryta till middag idag !
Usch va jag träter igen  :/  - SORRY!
Måste pysa på locket för att ork idag,
hoppas din dag startade bättre, vi får höras senare.
Då kanske det har blitt bättre . . .
. . .kan alla fall inte bli sämre än va det e -så det så!
Have a nice day!

 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar