tisdag 13 september 2016

Var e orken???

Gårdagens träning tog bra , idag e jag aningen
slut i både kropp o själ. . .talat med min smärtdr.
Ska trappa upp mina mediciner nu från o med 
torsdag -Mer piller åt folket!!!! URK!
Men jag måste inse att jag behöver det just nu.
Sen ska jag ta min rulle på mina längre än 15 m
trippen. För att få ork kvar till att bara repa kroppen.
Det e vela ingen dm ide, den hade ju Uppsala dr
redan ordinera förra året. Det e bara lilla jag som har 
skyndat på allt. Och nu har det klassiska Leena
grejan hänt igen - Bakslag :( 
Känns ju inte riktigt bra men va ska man göra?
Gilla läget , för det e så oxå att om jag inte gör
något utan bara sitter på röva . . . sååååååå,
stelnar ju mina muskler o den lilla rörligheten
försvinner -så det e bara HÅLL IGÅNG!!!
Nu har vi haft "tala ut om dina problem" . . .
Låt oss gå till nästa ämne.
Musten har börja sipprat ur mej igen.
men jag försöker tvätta lite , sen ska jag försöka
vika ihop det som e torrt. Ingen lust men det 
e lika bra att göra det . Slipper man känna att man 
e helt onyttig. Hmmmm, nu har man pillat i sig sin lunch.
Blidde så kulinariskt som en taldrik med fil .
Orkade inte riktigt kocka ihop något, däremot nu 
ska jag ut i köket o försöka koka kalopps till middag.
Sen blir det kör start idag, hoppas jag kan åka dit
ikväll . Men har jag allt för taskig rygg så blir jag hemma.
Fast det får kvällen visa , en sak i taget . . .
Nu e det tvätten o koka kalops tajm.
Life goes on,
CU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar