torsdag 1 september 2016

Ledsen. . .

Fasaden håller på att spricka lite. . .
Idag var den jobbigaste psykolog besöket,
vi halkade in på begravning.
Det var ju för jag nämde det förra gången,
men min skräck ligger i mina obearbetade. . .
mammas , pappas o allt som det medförde.
Ärligt så har jag ont i magen för morgondagen.
är rädd för att livet hinner ikapp mej nu. . . 
 Tur man har lite hjälp ibland. . .
Jag önska bara ibland att ni var här, få en kram
o höra det ordnar sig. . .Tur jag har mina stötte
pelare ,vad skulle jag göra utan er?
Tack för ni har funnis där nu när allt e skit.
Och ni vet vilka ni är -Love U All !!!
Man behöver aldrig be om ursäkt till er  om 
man e ledsen,trött ,grinig eller har ont.
Ni förstår, ni vet hur det är att heta Leena.
Att jag kan  avvisa samtal, medelanden o låsa
in mej. Lika väl som jag kan terra er på tele eller
chatten. Kanske be er följa med o handla eller 
träffas på en helt vanlig fika. . .

Med andra ord:
EN VÄN ÄR DEN SOM VET
ALLT OM MEJ OCH ÄNDÅ
TYCKER OM MEJ SOM JAG ÄR.

Och tillhörni min vänkrets så vet ni oxå att
att jag finns här för dej oavsett vad som än 
händer. . .kanske kan ag inte hjäpa dej ,
men jag kan sitta där o lyssna . . .
- "DU o JAG mot VÄRLDEN!"
Hur som haver har en jobbig tid just nu,
smärt skovet e på vecka 4 så tålamodet
 e inte på topp,snarare på bått. . . och min stress
nivå e på blaha nivå. . . så snälla  om jag inte
svarar första gången ni ringer så behöver ni inte
ringa 10 ggr med 5 minuters mellanrum heller.
Det kanske finns en anledning varför jag inte svarar.
Ni som känner mej borde veta vid detta laget att jag 
hör av mej så snart jag kan eller skickar ett mess
istället om orken inte finns att svara . . . 
För nu har det vart mycke samtal runt begravning , vård mm. 
Blir galen på telefonen . . .vissa dagar har det vart
att man sitter i telefon hela dagen. . .
 Men sen behöver man inte be om ursäkt för ni
hör av er , det kan va rart att höra en väns röst.
Svarar jag  -då har ni inte stört mej. 
Nu har jag klaga tillräckligt. . .så nu ska jag inte
störa er med mina tankar o funderingar. . .
Ska ta o kika runt på facebook, så jag inte fastnar 
i depp trallen. I förebyggande syffte ,så lär jag medela 
att min tele kommer va avstängd i morgon  .
Så slipper det bli pinsamt i kyrka. . . 
Så var det med det , vi får höras . . .
bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar