onsdag 31 augusti 2016

Pust va trött jag e. . .

Denna dag har inte gått i 100 knyck . . .
. . .det hade jag igår, men idag har jag
bara vart hemma. Är super trött!
Va uppe långt före tuppen , vad annars ???
Sen vart man lite såsig när gubben åkte o jobba.
Men sova kan man ju glömma, blidde väckt av telen. . .
Men ,men borde va van att den jäkeln piper konstant.
I morgon ska jag till sjukan så då får man ju slå av den.
Mobil e på både gott o ont , gott e att man kan
hålla kontakten .Fast ibland blir det ont,igår vart det ont .
Då var den bara ett jäkla sress måment, men jag
lyckades fixa kläder, skor, medeciner mm .
Det  blidde lite strul med skjutsar o jox. för jag backa
orken tog slut. Sen åkte jag o gubbe åkte till skobutiken.
Efter att vi varit där o bytit skor bidde det en tripp till
fiskbutiken i Linde.Och jag blidde kär. . .
Axoloti heter dessa söta ödlor. Det ska jag ha-albinon.
Men jag köpte guppin så nu kanske man kan få lite
nya blandningar av den gamla sorten ;)
Jag orkar inte skriva mycke idag ,även om jag skulle .
Orken finns inte riktigt där :(  suck . . .fast kanske lika
så bra att man inte skäller för mycke ;)
Men tur så får man pepp av sina vänner <3 TACK!
Kan tjata mer i morgon för idag ork jag inte-natt i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar