måndag 21 april 2014

Trött . . .

Blidde en relativt lugn dag . . .
Solen har stekt på bra idag , så jag passade på att tvätta
allt va jag hitta här i huset :)
Blidde så bra så. . . torkar ju så fort i solen ute. . .
Medans maskinen skötte jobbet satt jag o stickade klart
mina raggisar . . .
Äntligen klara , men de vart bra tycker jag  :)
Sen blidde det en kvälls promenad runt albäcken
Va riktigt rart att gå i kvälls solen ,
den värmde bra +19 C
Det var dagens vettiga . . . har tagit en slö dag ,
sen va jag ju in en snabbis till Linde o shoppa.
Blidde visst en snabb fika på 37:an också.
Så man kan säga att dagen har vart bra.
Hoppas din va lika bra,
men nu gäspar jag käken ur led . . .
Så bäst att säga natt i natt.
Men vi ses i möra.
GO NATT PÅ ER!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar