måndag 21 april 2014

Vilken väckning

OOOOOOOOH VA JAG ÄLSKAR MIN KATT!
Han har verkligen gjort allt nu på morgon för att få upp mej !
 
Och så fort han fått mej vaken och fått sin mat
vart det lugnt. . . suck!
Well,well, det e som vanligt alla sover utom jag .
Nåja rätt rart att sitta här solo o mysa av min
"EGENTID" -jag o datan o min kopp kaffe.
Det e grejer det , tänkte söla så länge gubben sover.
Kan ju inte väcka honom, så det e lagligt att sitta o jäsa ;)
Vilken start på veckan :) I LOVE IT!
Hmmm. . .nu börjar gubben vakna till här . . .
Så nu ska jag ta o fixa till lite frulle  :)
Mannagrynsgröt lät som en bra ide idag -eller hur?
Så får det bli. . .nu får ni ha en riktigt fin dag i solen .
Ut o njut av det - nu e det VÅR !
Det ska jag göra, ut till trädgårdsmöblerna
o njuta av dagen. . .

 
 
Så hörs vi !
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar