tisdag 22 april 2014

Suck!

Trött , tröttare -tröttast!!!
Idag e jag så trött så jag mår illa, har ont i hela kroppen o
känner mej så himla manglad. . . E ´orkeslös!
Det vart inge sova inatt , somna lite mellan 23-24 sen va det kört.
Och jag har gjort allt som gick inatt.
Gått runt i huset, druckit varmt, ätit macka , glott på tv . . .
Vart tokig. . . ja mer än vanligt!
Orkar inte va social idag , va tvungen att åka in till apoteket efter piller idag ,
så jag kunna få ihop min dosett. . . Kändes som man gick o sov.
Sen skulle vi till mejk efter veckan vara Falu rödfärg.
Stod o gäspa ihjäl mej i butiken , en hemsk känsla idag  . . .
Lekte Kronblom på köks soffa under fikat  när vi väl kom hem . . .
Nu soffa i rummet ,e för trött för att sova .
Men för trött att göra något - helt enkelt orkeslös.
Men det får bli en slappa dag .
Synd man inte har en hängmatta ,då skulle jag ta med kudden ut o sova
i den . . .  nu får jag nöja mej med en soffa o okända på tv:n att
sova till . . .
Have a nice day , C U ! 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar