onsdag 16 april 2014

Puuuuuuuuh!

Idag har jag försökt handla "lite". . .
. . .men det vart en hel del i slut ändan-pjuuuuh!
E helt muck efter att ha haft shopping runda idag .
Men nu e det gjort , tack för sällskapet Anki.
Det va tur du va med så jag fick allt jag skulle ha :)
-Glömde ju mitt kontor hemma idag ;)
Sen som tur va fick jag hjälp av Amiz att lyfta ur
mina påsar ur bilen. . . Tusen tack annars hade jag vart
som en dubbel vikt padda!
MER ÄN VANLIGT !
Tur man har vänner som kan hjälpa en med shopping,
annars skulle det gå åt skogen -så det så!
Men ,men nu e det gjort -RAAAAAART!
Och i möra kommer the familia <3
Längtar såååååååå . . .
Sen kom min laddning med nya kaffe kapslar ,
testade polly-gött va det  . . .
Så nu e påsken räddad "godis i kopp" -smaskens !
Kaffe vart kanoon nu , fick hem Löfbergs lila -Gott.
Det e kaffe det , så nu kan perkulatorn få ledigt över påsken .
Hmmmm, det va dagens story , väntar på att se nästa twilight film
start 21.00. Så då sitter jag fast klistrad vid tv:n .
Är i min egen lilla värld -sweet ;)
Men tills dess ska jag sitta o sticka på min raggis.
Den e snart klar , ska försöka bli klar innan filmen börjar.
För då hinner jag inte sticka nå . . .
Ha en bra kväll så hörs vi i möra!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar