torsdag 17 april 2014

Goder morgon!

Laddar för Blåkulla. . .
Då var det skärtorsdag , enligt Berra min nationaldag. . .
Jepp, Finlands nationaldag " skär-torsdag" eftersom
vi jämt bär kniv o säger :"intte rispa para skäära"  ;)
Men det har jag inte tid att springa runt o göra ,
ska ju harva iväg till Blåkulla idag !
Har trimmat kvasten , måla Tiger till svart, putsar
koppar pannan till kaffet. . . hmmmmm, va har jag glömt tro???
Hmmmmm, joooo göra min troll bryggd . . .
det lär man ju fixa , så man påsk med resan till påsk ön ;)
Men jag måste nog göra lite nytta innan avfärd här hemma.
Typ disk undan alla spår efter min drakt skinka jag marinera till middag.
Sen vika undan mina förklän o andra häx dressar. . .
Hmmmm. . . Har en känsla att det är något jag har glömt men kan inte komma
på det . Kommer vela på det innan jag e framme ikväll. . .
Jaaaaaa det va ju pallen för Tiger!
Läs nedan:
Hur har de tänkt sig att man ska hinna detta???
Och dels har jag trimma min ! 1 hk kommer man ju inge vart med!
ja ja rebell som man e så tar man skiter i detta , det får gå som det går.
- Så det så!
ha en bra dag så skickar jag en rapport senare ;)
ADJÖSS!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar