torsdag 17 april 2014

Då va man framme!

Då har man parkerat kvasten o checka in på party hålan :)
Tänkte passa på att skriva några rader innan det va dags att
svänga dom lurviga runt brasan. . .
Såg att det börjar bli en skara runt brasan , undrar hur många vi blir i år.
Sen va jag tvungen att skicka hem ett hologram av mej själv som
fixade o trixade inför vårat besök hemma.
Och tur att jag hade kristall kulan med mej så jag kunna va med o
se o höra allt som hände hemma med mej o gästerna ;)
Ingen har märkt något ännu. . . pust .
För idag kom Maria , John o Börje hem :)
Dom dök upp vid 17.00 tiden , då fick jag (mitt andra jag )
fixa middag vart potatis rulle o bacon .
Kunde spå fint väder till i möra för tallrikarna vart tomma . . .
Blir bra det , för tänkte slå fart på grillen i morgon bara sola
kommer med mej hem :) för just nu verkar det va lite svarta moln kvar efter
vi tog kvastarna o drog en burn-out i luften ovanför Gusselby ;)
Sen har jag sett till att det vart go fika på maten framför tv:n medans
vi satt o prata fram tills nyss. . .
Men nu ska jag trolla så jag släcker alla ljus i mitt hus,
lägga en skydds formel över mina nära o kära. . .
Nu ska jag slå igen denna formelbok. . .
- För nu ska det röjas på Blåkulla hela natten lååång!!!!
Sweet Dreams på er Dödliga nu ska denna häxa gå o
Parta Loss!!!

C U

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar