onsdag 16 april 2014

Gääääääsp

Att det ska va så himla drygt att kliva upp-why!?!
Okej lite sena nätter kanske. . .men va ju bara tvungen att se mina
vampyrer igår kväll . . . Twilight  -fortsättning ikväll . . .
Nog för jag har sett domflera ggr om ,har alla filmerna.
MEN DE E BARA SÅÅÅÅÅÅ BRA!
Finns det nå jag e svag för så e det vampyrer,drakar o snabba bilar ;)
Bara filmer jag måste se eller böcker jag bara måste läsa!
Har nog harva igenom fantasy hyllan på biblan 2 ggr på dessa år
jag vart hemma nu. Hoppas på nå nytt spännande att fastna i :)
Nog om det hur ser denna dag ut som pappa alltid fråga mej. . . .
Well. . . just nu e det min morgon timma vi datan ,allt för att sitta o
vänta på att tabletterna verkar. Är fortfarande som en mörbultad sork.
Inge bra i svanken alls -mindre bra . . .
Men det ger sig nog efter en stund, bara jag får va nu en stund.
Får annars ta lite extra.
Lova Berra att hålla mej i skinne idag o inte göra nå
nya bravader. . .slutar ju alltid i kaos.
Tur nog så fick jag en massa roligt av min moster  att plocka med.
Ska testa måla korgar . . .Så det e nog dagens utmaning för mej att grunda
en korg eller två . . . men först ska jag ta o försöka komma in till stada
och handla lite glömde igår att ta hem katt mat o jox.
Typiskt mej minne e bra men allt för kort !
Nåja va ska man säga , har lite mycke i skallen igen . . . .
Det va det här med att dra i handbromsen i TID.
Men nu e jag lite snurri för jag vill få ihop påsken ,får ju kärt besök hem <3
Maria, John o Börje kommer upp till oss :)
Ser riktigt fram emot det -äntligen få träffa dom !
Så jag ska inhandla så vi kan ha äta nå gott nu när de kommer upp.
Ooooooh va jag längtar nu till torsdag .
Men tur det e i morgon ;) så slipper man vänta så länge .
Så det blir lite planering o plock inför det .
Tur jag städa här om dagen så allt sånt e klart . . .
Hmmmmm. . . men jag kommer säkert på en massa måsten
innan det ,för så brukar det vara.
Men nu ska jag fylla på min te mugg oo titta klart på reprisen
på gårdagens Grey´s .
Hoppas ni får en bra dag , det ska jag försöka med .
Bara jag kan komma igång ;)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar