onsdag 30 april 2014

Nu har man sett det !

Årets majbrasa :)

Va o kika på det med gubben <3
Vi hade det mysigt trotts allt regn o rusk. . .
Mys pys i bilen -like the old times ;)
fast visst var det synd att det inte var lika fint väder
nu ikväll som det var på dan när jag va förbi gravarna.
Va dit med blommorna jag köpte igår o gjorde lite fint . . .
har inte vart förbi där på ett tag , så det kändes bra att snygga till.
Även om jag vet att vi ska dit o plantera på fredag med mormor.
Men,men  har ju min farmor Elsa o Mina svärföräldrar
Thure o Frida som också ska ha lite fint .
Sa till gubben att vi kör så här tills vi köper roser sen.
Har ju haft det som tradition i maj , då mamma skulle ha fyllt 24/5.
Nåja nu ser det lite trevligare ut i alla fall o jag slipper ågren .
Sen har jag inte gjort nå mer idag ,japp du läste rätt!
Har inte gjort en vettig släng idag .
Min rygg e i det kondiset att den e bra paj nu.
Så det e att hålla sig på matta, men i morgon ska vi på bilträff :)
Sen blir det nog att slå fart på grillen . . .
Men det räcker nog till i morgon, e rätt slut nu.
Nu ska jag göra som Tiger slänga mej i soffa o bara slöa!
Ha en fortsatt:
Så hörs vi !
Kram från oss i E-berg
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar