torsdag 20 mars 2014

Torsdag heeeela dagen. . .

Jag har vart på min kurs me Kurt idag .
fast idag var det intressant vi hade:
Vi hade en läkare på besök som vi fick bombadera
med egna frågor.
Jag drog upp mediciner o hur man påverkas av dom.
Tur nog förstör de inte organen , däremot e dom
beroende framkallande ,samt att efter ett tag lär
man öka dosen . . . kroppen kommer att kräva mer o mer.
Det va kanske inte det roligaste svare men nu vet man .
Sen frågade jag om det fanns nå att göra. . .
Det va samma svar som tidigare, så det va inge nytt.
Men sen fick man en bra inblick i detta med långvarig
smärta så nu gäller det att acceptera läget .
Tiden gick väldigt fort idag , så 3 h flög förbi.
Efter kursen promenerade jag ner till Anki .
Vi hade gjort upp en lunch date eftersom jag tar piller 12.
Sen vart det lite sy junta också ;)
Scrappy va lika hjälpsam med garnet
som Tiger . . .
Att det ska va sååå kul när man stickar !
 Eller ju jag förstår det i tanke på att de gillar
allt som rör sig ;)
Som sagt det vart en skvaller kvart medans
jag väntade på min taxi o Anki väntade hem
Alice o Noah .
E så gla för hennes skull att hon får besök ,
det e verkligen efterlängtat. . .
Vet ju hur det e att träffa ens nära o kära så sällan.
Men så kan det va.
Och i morgon e det FREDAAAAAAAAAAG!
och då e det dags igen
Plaska i den varma bassängen -RART!
Längtar faktiskt till badet , måste försöka
komma ihåg att säga ifrån nästa vecka eftersom
då e det begravning. . .
Då ska vi ta farväl av Bosse.
Så det måste jag försöka komma ihåg att
säga till om ledighet.
Men tillbaka till fredag, då blir det slöa!
Vi ska åka o hämta lite kartonger  o ta en bastu helg .
Ska bli rart , det va ett tag sen vi bastade nu.
Allt eftersom jag inte fått köra , men nu ska jag ta
o övningsköra med Berra för nu får jag börja testa.
För om jag inte e trött eller på annat sätt påverkad
så får jag köra.-Så nu ska jag pröva!
Va sugen på i morgon ,men sen kom Berra
på att det va lite dum dag att börja på. . .
fredags trafik i Linde -ingen hit . . .
Ska ta det på landet i helgen i ställe -mycke bättre ;)
Mindre o bumpa in i :D
Nehepp om denna rally kalle ska ta o försöka
ta kväller o fixa väskan till i morgon. . .
Så man får med rätt grejer när man ska till
badet i möra , kan ju va en hit .
well, well. . .
Så nu e det tack o hej från mej

BYE!

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar