torsdag 13 mars 2014

Gäääääsp!

Jaha o då va det sk. morgon igen . . .
. . .begriper inte varför man inte kan sova längre :(
Nåja katten vart gla över att få frulle 04.30 ,
för då gav jag upp o klev upp ur sängen.
Det e precis som han kikar efter minsta tecken
o kikar man på han så pang hoppar han upp i sängen
o börjar jazza o ska se till att driva en till vansinne.
Jepp han lyckades även idag, dessa små liv-suck.
Konstatera att det har vart kallt inatt, det va små ruggit i köket.
Hade slagit av all värme igår o glömt slängt på det till natta.
Gissa om det va varmt o gött???? javisst -16C i köket!
Brrrrrrrrr!!! Så efter att ha mata katten åkte luftvärme pumpen
o elementet på-så det så!
Nu blåser det så varmt o skönt så.........Göttans :)
Så e det när minnet e bra ,man kanske lite kort ;) -fniss!
Tur det inte e värre saker man glömmer. . . minns när farsan berätta
att efter hans arbets olycka hade han problem med minnet.
Så han hade skjutsat morsan till stan ,till nån frissa o passade på
att handla under tiden. Efter det åkte han hem o packa upp varor ,
koka kaffe o när han väl satt o drack kaffe hade han en konstig
känsla. . . "Jag har glömt någe" , gissa om han fick fart sen när
han insåg att mamma stod på stan i spöregn . . . :D
Stackarn lär ha fått höra ett o annat eftersom det hade regnat ,
så med andra ord . . . Det kunna vart värre ;)
Se där ja denna dag börjar med lite leenden -bra va?
Ärligt så mår jag bra idag . . . okej synd bara att man börjar
dagen lite väl tidigt bara,
Nu e det baaaaaaaaaara 1h 50 minuter till klocka ringer.
så lite lagom egen tid me datan då.
Lär ju inte somna om , ska ju på MMR gruppen idag .
Den var mellan 9-12 idag ,vill inte men man måste :/
Samtidigt ska jag hämta ut mina nya piller , så jag kan
rensa ur lite piller ur dosetten -nice nice!
Och sen håller vi tummar o tår att det blir bättre BRA i ryggen !
Nu ska jag va positiv heeeeeeeela dagen, det räcker med fru gnäll AB!
Men ack va rart det e att gnägga ;) men nu ska denna glada lilla skit
gå o koka sig en kopp te o kika runt en stund på nätet.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar