torsdag 13 mars 2014

Sol o gött sällskap !

Det vart en jätte trevlig eftermiddag i goa vänners sällskap!
Det blidde sy junta på Winer :)

Go fika o skvaller kan dagen bli bättre ??? -Nepp!
Sen blidde det en promenad i solen :)
Tänk SOOOOOOOOOOOOL!
Helt underbart !!! Har njutit för fulla muggar av solen
och att få rulla runt med min räser på stan.
Hade min rullstol idag , men tack vare den så kunde jag
ta mej ner på stan utan problemix o klarade hela dagen
att snurra på stan = Frihet  :)
Efter sy juntan va vi förbi Apoteket o hämta mina piller,
denna gång vart det rätt sort o rätt dos ;)
Ännu ser jag inga elefanter flaxa framför ögena . . .
. . . sen efter det vart det bibblan o shopping.
Och vecko menyn rullar på -rart inge tjafs om vad man ska äta .
Idag vart det potatis o purjolöks soppa-gött!
Bästa va efterätten , pannkakor med glass klick -smarrigt värre.
Efter maten vart det en akut resa in till stada o handla.
Bommade kattsand o dricka . . .
Så det  va full rulle in igen , far o fläng AB idag ;)
Lagoma hemma plinga det i luren att det vankades besök . . .
Så ikväll hade vi Eva-Lena o Jimmy på kaffe.
Så min dag har vart super bra :)
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.
Så vi håller tummar för en lika bra dag i möra ;)
Men nu blir det tack o go natt!
 
C U // Kramizzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar