onsdag 12 mars 2014

Suck. . .

Nu har jag en förklaring till varför jag mår så kass...
Jag har ju fått  nya morfin tabletter som skulle ta bort udden
av min smärta , iden va vela bra. . . meeeeeeeeeeen. . .
Dom glömde säga att jag skulle ta bort mina tramadol piller.
Så jag har visst sugit  i mej lite fel blandning. . .
Inte undra på att mina rosa elefanter har flaxat runt skallen
nu när det vart klippt med morfinet så tvärt .
Usch varför blir jag drabbad jämt ???
Hmmmmm, tur min läkare upptäckte felet .
Från o med i morgon så tas tramadolen bort o morfinet tillbaka.
Hej o hå , känns ju inte så kul att tugga starka piller . . .
Men va ska man göra för att orka med vardagen ?
Man orkar inte hålla masken när folk kommer o så fort dom åker
vill man bryta ihop o gråta. . .  man gapar på gubb kraken för man har så ont.
Man kan inte gå eller röra sig utan att man tror att man blir knivhuggen i ryggen.
Så om jag får bort värsta smärtan med dessa piller-då tar vi dom !
Kan ju inte bli värre än nu -så det så. . .
Mår hyfsat bra ikväll, hade lite abstinens tidigare. . .
Är kluven i denna medicin fråga ska man fortsätta med något
som man blir beroende av???  Både ja o nej. . .
 . . .men kan man få lite livs kvalite , då e det värt det -eller hur?
För att gnälla da ut o da in hur piss allt e = INTE OK!
Stämmer det gubben skojjade om . . .jag har 80% bitch i mej,
ligger nog lite idet -har ju sällan en bra dag .
Bläddrar man tillbaka här i bloggen så e har det vart mör
gnäll o gnat på sistone = INTE OK!
Det e ju inte jag !!! Säger igen -Ge tillbaka mitt liv!
Okej det fungerar inte , då måste vi försöka göra det till så
drägligt som möjligt. . .
Själv acceptans -se vad jag har lärt mej på kursen. . .
. . . det va inte bara ö-höööööööm på spikmatta ;)
Vet så väl vad man ska göra o hur man ska bete sig,
men det gäller att gilla läget också.
Så var det med det , nu ska jag sluta gnälla o bli som folk!
Eller nääääääääh. . . för att:
SÅ DET SÅ!!!
Go natt!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar