tisdag 18 juni 2013

z z z z z z......

Sova -sova -sova. . .
det vart följden efter att man jobba,
kom hem vid 13.00 fick ta piller o sen vart det :
 
vakna av att dr ringde om mina nya intyg.
Strax efter kom Berra hem, med andra ord hade jag
jag sovit bort 4 timmar utan problem.
Vart lite bättre me ryggen , men känns inte bra.
Men i morgon ska jag upp till smärt mottagningen igen.
Ska dit efter lunch ,
så gubben lova mej lunch på stan före det :)
Då hinner man bli lagom degig igen . . .
 
 
Nu ska jag fjäska för chefen om det .
Fats det går säkert bra att få smita till 12.00.
Får säkert jobba in det en annan dag och  
lite finns nog innestående sen förut  ;)
Usch , tittar på efterlyst med ett halft öga. . .
. . .fattar inte va det finns för folk! -Hemskt!
Den ena e värre än den andre!
Ska nog kika klart o träta på det ,
måste ha nå att göra e så trött . . .
Jäkla piller o pulver!
Gääääääääääsp!
Tror att det blir snart att krama kudde . . .
Bäst att säga natt i natt,
fastnar i efterlyst. . .o tappar tråden här. . .
Sååååå tack o go natt!
 C U


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar