måndag 10 juni 2013

Hata denna dag!

 
 
 
Detta va en så´n:
 
 
 
 
Med andra ord en typisk jag dag !
Fick tag på af så det blir möte på måndag ,
före det inge besked om jobb. . .
man kanske skulle söka till KIA igen -dom sökte ju mekaniker :D
Skoja bara så illa e det inte än att jag ska t-bax, min rygg skulle inte fixa det .
Kan ju inte ens  fixa mina bromsar just nu.
Kommer inte ner o skulle jag göra det kommer jag nog inte upp ur backen.
Det har blivi värre med mina höfter o diskar igen .
Kan inte påstå att dagarna e nå vidare roliga just nu.
Man kommer inte igång förrän på eftermiddan :/
Men ,men det blir nog bra med det också,
ska till smärt mottagningen i möra o den andra dr:n på torsdag .
Så kan bara gissa va de har att säga igen :
Aj-ja baj-ja inte göra si o så . . . -Så bered er på rama skri i möra ;)
Sen vart det som ni såg lite annonser igen . . .
Fick så trevliga brev från kommun , så nu ska vi skrota ihop
lite mer pengar till begravningen som va.
Det räknades visst som ett lån det man fick i bidrag . . .
Så det va bara att slänga ut lite jox, för att få hjälp av de sk
släktingarna kan vi ju glömma. . . Suck.
Så man kan säga jag har haft en härlig dag idag !
Make my day  -som vanligt in my life.
Men nu ska jag ta o hasa iväg o krama kudde
och förhoppningsvis blir det en bättre dag i möra!
Vi får hålla tummar för det ;)
C U 2 Morrow
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar