lördag 4 maj 2013

Bla,bla,bla...

Lördag
. . .fast det kan man inte tro. . .
Har ingen happy känsla för lördag , e lite
upphängd o ner släppt idag med-crapp!
Har försökt va duktig idag va till o med ute o gick 3 km.
Men inte vart det med smile för det .
Måste bli av med pappas bilar på gården , vart knappast gla av att
Berra tömde dom o kasta grejer ur bilarna. . . känns så vemodigt-usch.
Ja ja det har gått dryga halv året ,men saknaden kommer i våger.
Värsta e nog att jag saknar dem båda . . .  speciellt när livet e tung rott.
Är vela fortfarande bitter på mina syskon dom har ju inte
gjort min tillvaro lättare direkt varken känslomässigt eller ekonomiskt.
Är arg på dom för att de slapp undan o lämna mej i skiten :/
Sen har man mage att skicka hälsningar från semester. . .
Jo jag tackar ja. . . hade oxå vela haft en fin sol semester,
men den kunde man glömma eftersom jag fick ta hela
lasten själv( betala allt runt begravning).
Nu känns det lagoma kul - farsan skulle fått tillbaka på skatten.
Men det ska kommunen ha ,eftersom de hjälpte mej med en del till
begravningen-det vart ett lån  - Så easy come easy go.
Så på med leendet o ta nya tag då -  Näääääääh ingen lust!
Rekommendationen på denna skyllt lät bättre:
Skulle man kanske prova :D , den tanken fick mej på bättre humör!
Där ser man . . . våld löser inga problem säger dom som vet ,
fast  tanken på
 
- fick mej att le. . . Så det så!
Nepp nu ska jag inte va så negativ, dax att rycka upp sig. . .
Ska ta o glo på nå komedi. . .man kanske kan bli gla av det .
Om inte annat så får man annat att tänka på !
C U
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar