tisdag 8 januari 2013

Vinnst!!!

5 KR PÅ KENO!
Men satsar man inge  -  kan man inge vinna ;)
Detta e vela början på mina nya miljoner . . .
Har fått en ny hobby= keno.
Har lyckas vinna nu tre ggr på rad ,10,5 och åter 5. . .
Jisses va tröööökigt jag har det -i tanke på att jag
har börjat spela keno. . . . men det händer ju inge kul .
Men jag har inte börjat räkna kvisthålen ännu,så riktigt illa e det vela inte.
Fundera på att börja plocka ihop mina jul pinaler kanske. . .
fast tjogondag knut e ju inte riktigt än. . . hmmmm. . .
Och det lär ju bli bäck svart om jag tar bort alla ljusstakar. . .
Trist. . . nepp julen ska vara till påska!
Undrar hur det skulle va . . .
 

...kanske ingen smart ide.
Ja detta med att sitta hemma e ingen höjdare.
Man e för mör för att göra nå vettigt .
Testade lite att plocka undan tvätt när jag ändå gick förbi högen.
Vika o bubba lite lät ju som lagom tungt . . .
Meeeeeeeeeeeeeeeen det va tillräckligt för att
konstatera man hade en rygg igen.
vet snart inte vilket ben man ska stå på för att det inte ska kännas.
Kom inte iväg på min bassäng träning heller,kunde ju inte köra-kul:/
Men i tanke på hur det kändes att sitta i bilen ikväll ,
så har jag inget på vägen att göra på ett bra tag . . .
Såg nog tre filer mellan varven. . .inge bra alls.
Det va inte värt att åka med o shoppa.
Ja du läste rätt inge kul att shoppa= jag e dålig !
Hmmmm. . . just nu känns som min svanskota gick av och vänster höft
e ur led -trots att jag drog i mej min kvälls ranson . . .
Crapp. . .
Tror att jag ska snart runda av denna kväll,
slå på en film o jäsa igen. . .
Jepp,låter som lagom avancerat för mej ,
så nu säger jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar