söndag 13 januari 2013

Söndag. . .

Vart tog denna helg vägen???
I morgon börjar den lååååånga vecka igen.
Ser verkligen fram emot att sitta o räkna kvisthål. . .
Hmmm. . . ja nästan iallafall ;)
Jahapp,vad har man lyckas med idag?
Jo jag steppa runt på vågen igen,
1 kg ner igen :)  - raaart !
I tanke på allt fuskande igår och det
slank ner en lita chokladbit idag med. . .
Ska va gött o leva ;)
Så det känns ok just nu , men få se
hur länge man orkar igen .
Börjar bli kämpigt med joxen. . .
Sen va vi in till Linde o hämta kattmat o
skur grejer. . . Ska ju börja tomta av så smått här hemma.
Start i möra med över våningen .
Men jag har ju hela året på mej -så här stressas
det inte med att tomta av .
Ska testa lite o trappa ner på mina piller,
ifall man lyckas va utan -så man kunde köra.
Slapp man sitta hemma o uggla .
 Nåja ,kan ju va ute på nätet o bubbla med folk,
men det e ju inte samma sak. . .
På tal om nätet fick jag min nya
dosa till nätet:
och den fungerar bra :)
Det tog ett tag o fixa till den ,
men nu fungerar allt som det ska .
Ska strax hoppa in i värmen ,
Bastun e snart varm :)
Såååå rart  när man e frusen.
Nepp nu ska jag sätta punkt här,
så hörs vi i möra.
Bye!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar