lördag 1 december 2012

Myser :)

Idag vart det poppa jul låtar o pynta.
Vart kalas bra :)
Har fått upp alla jul gardiner ,ljus ,tomtar  mm.
Nu kan man sitta o mysa o njuta av dagens jobb.
Jag va ut till Eberg o tomta oxå,så nu e det jul även där :)
Så nu har det tomtats i alla vrån.
Så nu kan man sitta på häcken med gott samvete.
Ikväll ska jag nog ta o kika på film,
Släkten e värst. . .  behöver garva lite ;)
och ett gott skratt förlänger livet,
so why not ,90 + blir ju lagom :)
Min morfar blir snart 90,
en gubbe som kör bil,shoppar o grejar.
Han o mormor bor på stan ,inte möe hjälp dom har.
Tycker det e rart,så vill jag ha det sen.
Men morfar ska vi fira nästa helg -nice.
Fast nu ska jag fira dagens jobb med:
 
Ha en bra kväll alle sammen -C U
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar