torsdag 15 november 2012

What a day. . .

. . .jag som skulle va på verkstan. . .
Min fina kollega ville ta skruvat själv idag
och det va jag gla för . . .
jag smet bort till snickerian :)
Till mitt nya kall -Loyden!
Idag omdöpt dock till rat loyd . . .
Hur det kom sej ? Kan det ha med detta att göra?
Ja det händer ju en hel del var dag. . .
i morgon ska jag koka ihop en kylare
innan jag måste in till Linde .
Ska träffa en från facke om min olycka,
ni minns min smäll:
Länk:  Olycka
Måste erkänna att jag minns inte allt längre :/
men har alla lappar kvar. . .
Polisen,sjukan osv.
Och det är att konstatera att det
skrammla inte rätt heller ;)
Det ända jag kan konstatera :Jag hade tur. . .
Det va inte min tur ,
för då hade inte hövve setat kvar. . .
Men ,men som sagt jag ska på date med facket i möra
så får vi se vad som händer. . .
Den dan den sorgen. . . men nu ska jag deeeega lite.
Jag har haft ont satan i gatan!
Har fått bitit ihop 100 ggr idag,
tur man kan göra det.
Har ner räkning nu till sjukan ,funderade på
att slänga på plåster igen-innan jag blir allt för odräglig!
Har svårt att behärska min ilska då. . .
Men jag tror inte det märktes sååååå himla möé idag.
för jag fick pyssla med min Loyd :)
Och sen få sitta ner o peckla med detta på golvet.'
Det gör ju minns ont då :)
Och idag gjorde jag något jag aldrig troddde jag skulle göra!
Sågade med bandsåååååååg!!!!
(Typ en sådan här)
Ja ni läste rätt! I did it!!!
Otroligt men sant,jag som e livrädd för dessa.
Allt pga fobi att kapa av näven!
Men jag sågade och ALLA fingrar e kvar,
hela näven oxå för den delen.
Tack Stefan för du kikka mej i baken
 - så jag fick mod att göra det  :)
Jag överlevde och kan tänka mej att såga mer  ;)
Varje dag lär man sig nå nytt på snickerian.
Det e nog det som gör det hela till kul .
Undrar om det gick bra för mr i verkstan. . .
Han fortsatte med värmaren idag.
Det som va peace of cake ;)
Men som sagt han ville göra det själv,
-klart han fick fixa det.
Jag va snabb på att sga att jag går in till
snickerian och han kunde höjta
om han ville ha hjälp:)
Han va nog nöjd och jag va nöjd:
 - Jag fick ju fixa med min bil:
Men som sagt fortsättning följer.
Nu ska jag ta mina skvaller blaskor o dra mej till kojs.
Höres o störes
Adjöken!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. DEN bilen blir nog häftig :-)
    Lagom hastighetsfordon haha (för mig som är så åkrädd med andra)
    Kramis o ha de gött
    natti

    SvaraRadera
  2. :) Tack,den blir nog nå i häst väg. . .
    visar sig ;)
    Kanske bygga en åt dej med ;)
    Kramiz

    SvaraRadera