måndag 19 november 2012

CRAPP!

Ont så man spyr!
Nu blir det säng läge o jaga dr i möra!
Kommer inte gå o jobba i mörrn,det e inte värt besväret.
Det börja i morse,visste man inte bättre skulle jag ha påstått
att jag va rejält bakis!
Jag va inte det , men har haft huvudvärk hela dagen
 o mått risigt utöver det vanliga onda.
Funderade på om det e biverkning av mina smärtplåster.
Tog bort dom i morse så jag kunde köra. . .
Nu ikväll så fort man rör sig ilar det
så nu e det säng läge för mej till jag får mina sprutor!
Om inte annat kan jag ta mina piller o pulver.
Kan ju inte ta dem eftersom jag ska köra,
 aningen starka doningarna. . .
Och just nu livet utan piller - ingen hit alls.
Så nu bestämde jag med viss övertalning här hemma,
att jag ska ta o va hemma o jaga dr o kurera ryggen. . .
Innan den spårar ur totalt igen.
Har ju gjort det ett x antal ggr ,tänker inte hamna där
nu till advent igen. . .
Dvs rullator ,nepp bättre att dra i handbromsen nu
innan det e försent.
Det handlar ju bara om ett par dagar till torsdag ,
om jag inte får komma tidigare.
Men det visar sig i möra.
Usch va jag gnäller igen. . .
Nu ska jag knipa näbb o bädda ner mej .
Adios Amigos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar