söndag 21 oktober 2012

Söööööööömndag . . .

Z Z Z Z Z Z
ja sömnig dag - söndag!
Jisses vad seeeg jag är idag ,kan ju tro det var jag o
inte Berra som va ute o svirade igår. . .
Sista gången jag glodde på klocka va 4.30. . .
Sen upp med tuppen  :(    - Crapp!
Ja ,ja själv vållat. . . nåja shit happens.
Har nog inte gjort så mycke vettigt idag.
Fika lite med herrskapet som drulla in här på kaffe.
sen tvätta lite. . . nu puttrar curry /kött gryta på spisen.
Man lär vela käka lite ,även om man e seeg sirap idag.
I morgon e vardagens bekymmer här igen,
 med träning o bad mm. . .
Men på fredag drar man :)
Då e det min tur att sola o bada i pinacolada!!!!!!!!!
Eller allafall få en mini semester från den trista vardagen.
ser fram emot det . . . längtar sååååååå. . .
Ska ta o fixa mina maskerad kläder,ska leka militär :)
Bara jag hittar alla mina kläder . . . annars blir det improvisera mera !
Nehepp plikten kallar,dax att kocka klart midda´n.
Ha de gött
C U


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar