onsdag 10 oktober 2012

Pjuuuuuuuk!

Har så jävla ont att jag ser gröna elefanter
 
springa framför ögona. . .

För nu när jag kom hem brast det igen. . .
Vart bra deppig - gör så ont så jag vet inte
vart jag ska ta vägen. . . man känner sig som en stor skit.
Eftersom man inte kan o orkar med nå´t. . .
Då ser man en tagg på fb o läser den på:
blev rörd av raderna. . .dom värmde <3
Tur vänner finns runt i kring en. . .
Då ork man kämpa :)
För just nu blir jag galen på denna smärta,
ringde gubben o sa att jag skolkar från min träning idag.
För nu e det kris igen!
Filosoferar på att gå o lägga mej i sängen resten av dagen,
dra täcket över hövve. . .
"Det som inte syns det finns inte"
Nåja, ska allafall ta det lugnt ,
får ta en piller coctail o bädda ner mej
framför tv:n en stund.
 
 

1 kommentar:

  1. Gumman då!
    Vet att du lider satan i gatan....
    men som sagt du får göra som jag ...bara det jag kan o vet att jag pallar med...
    dvs - just nu - iiingenting!
    Kramisar på dig!

    SvaraRadera