måndag 22 oktober 2012

Gäsp. . .


Ja, då var det måndag o helgen bara försvann igen. . .
Vart tar dagarna vägen ? fattar inte va tiden går.
Gubben e på jobbet o jag sitter här o har tråkigt.
Ingen lust att göra nå ,det e ruggit idag.
Is på rutorna igen just nu tror jag vi har nästa -2 C.
Brrrr,blir en inne dag idag .Ska fortsätta med min akilles häl. . .
Källaren!
Måste rensa gången där nere men det e seeegt sirap .
Nåja jag har vart iväg med mycke grejer
det har minskat jätte mycke :)
Bara svårt att se det.
Men jag ska sitta en liten stund till här vid tv:n
och blippa på datan.
kan ju inte frångå min morgon ritual:
Kaffe -data-kaffe ;)
Lovar ,lite nytta blir det idag,ska iväg o hurta ikväll.
så jag har hela dagen på mej att lalla i källaren. . .
Meeeeen. . .
-Vi hörs sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar