torsdag 12 juli 2012

Morgon stund. . .

. . . har regn i mun. . .
Detta eviga regnande,trist!

önskade att det gav sig nu.
Räcker med att bada på sjukan ,
behöver inte bada på gården.
Just nu skulle jag vela gå o tryna en stund till. . .
Nog för man har vart uppe nu sen 4.30. . .
 . . . så känns det som jag halv sover . . .
Inte vart det bättre av regnet,suck.
Sitter o grunnar på att jag måste måla

klart trappen här hemma klar...
Och hälst innan 15.00 för då slutar
gubben och jag borde fixa lite ätbart. . .

. . . lär ju kocka ihop något, funderade på paj. . .
Hmm, bacon broccoli??? njaaa,det visar sig.
Har lite ide torka just nu. . .
Kanske ska kika lite på nätet. . .
. . . hmmmm kantarell paj. . .
Ja ,ja det visar sig  ,vi löser det problemet sen.
Just nu ska jag koka en ny panna kaffe. . .
Och sen sätta igång med dagens project.
Så höres vi //Kraaaaaaaaaam



1 kommentar:

  1. Guld i mun... Regn regn regn - dansa soldansen i stället - tro kan försätta berg sägs det så - Let's dance ;-)

    SvaraRadera