torsdag 19 juli 2012

In pain. . .

Ont satan i gatan idag,det e så man vill gå o dränka sig :/
En riktig Skit dag!Eller det vart det om inte annat.
Brukar komma surt efter och det gjorde det minsann rejält idag.
vad har man pyssla med idag. . . Hmmmm. . . inte mycke. . .
Men det räckte tydligen igen.
Vart att inreda den orange farstun idag. . .
Fast det vart inte såååå tokigt när man tänkte efter. . .
Nu har man lite krokar att hänga jacka på ,
en skohylla att slänga dojorna på.
Nu slipper man valsa in me skor :)
Mindre jobb åt mej-slipper sopa ihop gruset i köket ;)
Annars har jag inte kunna gjort så mycke. . .
Plocka lite skrot på gården o elda.
Det e typ det som händer .
Min snälla rygg vill inte veta av nå jobb nu på ett tag.
Men å andra sidan nu kan man sitta ute på
gräset o njuta av solen.
Jepp visst skiner solen i Gusselby!
Även om det komer en lita regn skvett mellan varven.
Tror att jag ska ha en sola o fika dag i möra :)
Se till att mina dränger gör lite nytta ;)
Jag måste ge en stor loge till Amiz o Roger som har hjälpt
mej o Berra o plocka .
Jag hade ju inte klarat att bubba allt själv,
inte nu när gubben jobba o ryggen e i strejk.
Tur ni finns och

-TACK!
Nehepp,dax att ta o slänga sig i bingen.
vart en lååååååång dag ,det blir en
tidig väckning i morgon igen - suck. . .
Fast jag har sov morgon  5,30-Woooooow!
Men erkänner att jag e bra seeeeg just nu.
Så det blir natti natti nu.
Adjösssssssssssssss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar