fredag 27 juli 2012

Hmmmmm. . .

Fredag ,trött o sliten . . .
Vart en lååååång dag idag,
Efter att Maria o John hade åkt vart det en runda till linde.
Var förbi labb o tog proverna inför nästa veckas läkar besök. . .
sen skulle jag fixa en betalning,det gick ju inte smärtfritt som jag tänkt mej.
Varför skulle det göra det igentligen? Det brukar det ju inte göra  när det gäller mej. . .
Kommer in på banken har dom bara rådgivningen öppen -inga kassa ärenden :(
Nåja försöker ringa telefon banken -tillfälligt fel . . . Suck!
Hmmm. . . efter mycke om o men fick jag iihop mina pengar o skulle in på nordea.
Kommer till dörren o konstaterar att dom stängde för 10 minuter sedan .
Snacka om att jag vart förbannad-det ska jämt strula!
Typiskt Leena tur!
Nåja någon ska ju ha det med.
Men eftermiddan va ju hyffsad i allafall. . .
Vart fika med Klunk o farsan,sen lite nytta.
Kom hem nu vid 23.00 ,sen vart det att plaska.
För jäklar va man luktar som en böckling när man eldar.
Men det minskar för var dag :)
I möra blir det nytta med nöje,
Elda -grilla dag :)
Hoppla ,hoppla klocka rusar iväg igen. . .
Sitter o glor på film på 3:an - chuck. . .
Den va ju lagom sjuk humor -he he. . .
Lagom så här mitt i natta,gubben har gått o lagt sig redan.
Kanske ska plocka ihop detta jag med.
-Så man orkar med nya tag i morgon :)
Tack o go natt  -  over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar