fredag 23 mars 2012

Fredags myyyyys

Här slöas det för fullt framför tv:n...
Vart en lååång dag som avslutades med taco o film ,
öl åt gubben o cider åt mej - GÖTT!
Har hunnit med rätt mycke idag,
dagen starta med städ, sen besök hos mormor.
Känns bra att ha besökt mormor på sjukan ,
 hon verkade ganska pigg efter omständigheterna.
Men hon blir kvar på lasarettet ett tag till.
Sen vart det shopping... jaga grillbart till i möra.
Har beställt sol i morgon oxå, ska plocka fram ute
möbler och party tält... sen ska jag bänka mej med en cider.
Bara mysa ute och slänga på en köttbit på grillen.
Har slängt in  kött på marinad över natta...
Det fanns inga marinerade kött skivor i butiken,
så jag fixar det -ska jag grilla så ska jag!
Även om jag sen får stå under parasollen o grilla
 - när det regnar små spik ,skulle inte va första ...
...eller sista gången det händer ;)
Sen vart det lite fika på eftermidda´n 
och promenad i solen får jag inte glömma...
Lagom fredags aktiviteter-eller?
Avslutade det hela med tacos o film...
Inga fel alls,men nu e man bra trött...
Blir nog inspektera kudden snart,
Men ha en bra,så hörs vi!
Kramiz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar