lördag 15 oktober 2011

Örebro dag

Shopping,här e lite av dagens skörd ...
 
Idag var jag o Berra  överallt i  Örebro o shoppa :) 
Vi hade riktigt kul,åkte 12.00 hemma 19.00...raaaart...
För i förmiddags var det garaget som gällde för mr.
Vi fick ju tillökning på plåtsidan igen....
Man blir ju nostalgisk...min första bil va en Amazon,svart med röda skylops.
Min andra bil va en pippi gul amazon-custom ,tak sänkt,tand grill och  trimmad 6:a...
uj uj ujj det var tider det... som sagt man blir nostalgisk.
Men med lite kärlek så blir detta nya shopping kärran ;)
Har ni sett vilken pluttig go motor det e ....lätt mekat:
 Fungerar men vattenpumpen gnäller lite... men ,men den e ju inte ny heller...
Som sagt lite tid o kärlek kommer han spinna som en katt ;)
 Gäsp e lite små seg efter rantande i alla butiker...så nu blir det soffläge en stund.
I morgon blir det att pyssla i garaget... så ikväll ska jag ladda batterierna.
Kanske läsa lite ur min drak-krönika
Synes och höres


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar