måndag 24 oktober 2011

Ny vecka igen

4 Dagar kvar till fredag...
Usch vilken dag det har vart ,kallt o jäkligt var det i morse när man skulle till jobbet.
Inge kul att skrapa is på rutorna...mörkt är det oxå...
Inte vart det bättre av att nya systemet kajka på jobbet-blähää....
Men man överlevde denna dag oxå,man ska va possitiv snart fredag ;)
Vissa måndagar vill man bara inte vara med om...och detta var en typisk så´n.
Trassel  på jobbet,gubben va sen till middan-typiskt inte lätt att hålla
isterband och stuvad potatis varmt -utan att det blir tapet klister...
Lagom när man skulle hugga i maten fick vi gäster.
Kul men det e liiiite typiskt,då har inte jag ro att sitta o äta när man vet 
att man har folk som sitter... så det vart snabb middag en halv korv då...
Men det va ju kul att jag fick färgen som jag skulle ha till skyltarna 
somm skall va klara till fredag.
Mitt besök gjorde att jag glömde av tiden ... min Line dance börjar 18.30.
Lyckades komma iväg ca 18.15 ,men ,men så kan det va....
Vart rally till Storå Folkan ;)
Missa bara nån minut -ingen big deal ....
Nu har jag suttit o knöla med farsans mobil...den vill inte tömma samtals listorna .
och det spelar ingen roll vad man gör,hur man än trycker på radera alla listor...
Inget fungerar = jag e helt o-teknisk...som vanligt då...
Så nu har jag en som e färdig att slänga telefon i akvariet...
och jag har lust att slänga en stycke gubbe i plurret!
Man kan ju inte fixa allt jämt och vänta till butiken kikar på´t i morgon
e helt otänkbart...det e det jag säger -avskaffa måndagar !
Nu har jag fått nog av min måndag!
Så nu blir det tack o go natt
På med smilet -en ny dag i möööra-Adios!

1 kommentar:

  1. Hihi - du får göra som jag -
    avskaffa måndagar helt -
    jag har bara mtisdagar
    Kramis - fika i morrn?

    SvaraRadera