onsdag 26 oktober 2011

Känner mej hög...

...av all färg lukt ...
urk nu e jag yr i mössan-värre än vanligt!
vad jag har gjort ? Jo jag har panik målat skyltar som ska va klara i morgon!
I tanbke på att de ska va ute på fredag längst vägen i Storå.
Hmm... två vart klara,färg efter önskemål .
Fick en utmaning gör två färgat om det går,visst gick det.
Men inte var det lätt...men varför ska man göra det lätt för sig???
Hur som haver ,så här vart de som blev klara:
 Ja jag vet att de e på sniskan men det gick inte att rotera bilden i picasa albumet :(
så antingen vrider ni på hövve -eller sen tippar ni datan på sidan ;)
Spm sagt dessa två e klara så gott som sen e det mina missar....
Dessa två fick jag akut måla om -suck...
för att sedan konstatera att det börjar bli för kallt i garaget för att måla.
Färgen kracka :( inte bra... så jag får ta konturerna i morgon efter jobbet .
och sen hoppas de hinner torka  till jag ska slänga över dem till Storå...
Men ,men so far -so goooooood...
över hälften gjort! -so det så!
Så nu får det va färdig målat för idag,har aningen ont i skallen av all färg-os.
Men det var det värt :)
Ha det bra syns i morgon - Adios!

1 kommentar: