onsdag 14 september 2011

tankarna far. . .

Skulle va smart och lägga mej tidigt idag.Men det kunde jag glömma! Så fort jag damp ner i sängen
började tankarna fara. . . Suck. . .Har Ågren riktiga Ågren. Läkarens ord gnager,hör hur folk gnäggar att jag fejkar min höft smärta .Anledning varför jag e hyper så fort jag för ont i min höft är:Jag åkte på stryk på mitt jobb inom vården. Fick en skada som slog ut mej från arbetslivet en bra Stund. Gick till och med med kryckor. Det hade jag ansträngt duktigt tills min nya smäll kom nu i maj.Men det kopplade jag inte ihop innan jag fick det tjatat av dr . Tyckte han snacka bara strmunt .Men jag blev lite upp skrämd .såg kryckor och flera månader hemma igen.
Så nu lagar jag nytt.visst feg kanske jag är som jagar nytt jobb. Men om jag kan skona mej själv från onödiga sjukskrivningar så är det ju bra.varför utsätta sig för något som skadas nu när man vet om det?Det är mer dumt än att byta jobb innan det är försent.
Hmm men nu börjar det bli sent. . . Kanske dax att försöka koppla ifrån alla tankar . . .
Men det e inte lätt. Men jag lätta lite på trycket ,men va svårt det är ibland när man börjar grubbla . Då går det inte att släppa tankarna . Lärde mej att det e då man ska skriva av sig. Det fungerar . Snart va? Well well . . . Dax att sova. Go natt //Leena

1 kommentar: