tisdag 20 september 2011

Irriterad!

Är bra trött på allt idag-inget fungerar!
På jobbet tycker jag man har försökt jobba fast man mår mer  än piss,
då stör det mej att vissa kan leka eller sitta och slå dank medans andra sliter...
sen ha mage att säga man gör inge-surt!
Kommer hem,lika här undrar hur detta skulle sluta om jag gick i strejk.
Sket i att laga mat ,diska , städa ,tvätta???
Ja dom skulle vela drunkna i skit och svälta ihjäl....Suck va lack jag blir...
Är det så jäkla svårt att göra nå??? bara gå ut med sopor???
Hmmm...just ja tur jag inte mår piss och känner att jippii det var 
min tur igen att laga mat ,diska och ,tvätta -vore bra om jag han dra en sväng 
med snabel draken oxå...Så på med smilet och ryck upp dej Leena
snart kommer alla hem och då ska maten stå på bordet -blähääääää!
Jag har typ 45 minuter på mej och här sitter jag...duktigt av mej...
...Jäkligt duktigt...bäst att hasa sig in i köket.
"Gu vad jag älskar livet som kvinna!"
Slit o släp -da´ ut o da´ in
~suck~
 

-------------------------------------------------------------------------

Ps. vart så lack ,så nu gjorde jag två kött grytor!
 
En till idag och en till i morgon-smart!
Nu slipper jag  fundera i morgon-bara värma.
Bästa av allt e att grytor blir bara
godare desto längre de får koka :) med andra ord perfect!

2 kommentarer:

  1. Hehe men för 17 det hjälper ju inte att klaga ändå för de fattar ju inget ändå..... Eller???
    ;-)))

    SvaraRadera
  2. Precis,men kanske om jag skriver en stor fet skyllt i morgon värm detta ....undrar om det fungerar?????
    Men visst va jag smart med mitt tillägg ;)

    SvaraRadera