tisdag 13 september 2011

Duktiga jag :)

Idag var jag duktig minsann,träna 1,45 h-så det så!
Känner mej faktiskt nöjd, dans igår  och träna idag :)
Har ju blitt en hurt bulle -he he...
Det kan man inte tro föööör...
vågen bara går åt fel håll,lite surt nu när man verkligen försöker.
Sen jag sluta röka har den bara ljugit för mej...
Och det roliga är att den gick  åt fel håll fast man bytte ut måltider
till nå jäkla pulver som smakade äckel...dom har ju sagt att det ska fungera.
Pyttsan heller...men ,men ska kämpa på... nu ska jag pröva en ny metod:
... ha haa,kunde inte låta bli detta =0)   , den revyn va bra ...
Allvarligt talat ,nu blir det normalt liv igen,kanske mer motion än förut...
men ska göra det i min takt nu. Vi får hoppas det fungerar...
Nu ska jag hurta iväg igen...
Ha det bra ,syns sen adios
//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar