onsdag 28 september 2011

Blev smittad...

Jag blev smittad ,va bara tvungen att sy!
idag när jag va hos Anki såg jag alla hennes tyger o project.
Det va då sy bacillen hoppa över på mej.
jag var bara tvungen att sy!
Vilket nöje sy ihop små lappar.... 
 Vad ska mitt tråckel bli??? Det vart en start till kudd överdrag...
 tror jag...lite stort kanske ,men jag testa ju bara....
Va kul att bara prova ,i morgon ska jag försöka jaga 
lite roligt tyg efter min sjukhusrunda.
va bara tvungen att  berätta att nu har det slagit runt på mej!
Jag har suttit o sytt ;)
Men nu e det bastu sen nanna kudde.
Adios!


2 kommentarer:

  1. Hihi... Kul att förska få fler med i kviltträsket ;-)
    Ser ju bra ut. Får bli lite syjunta här tror jag...
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. mmm det smittades ju ;)
    Det var roligt ,röstar för sy juntta :)

    SvaraRadera