onsdag 28 september 2011

undrar ...

undrar om man ska låta min hemsida rinna ut i sanden...
Ja precis sluta med den,
har ett invecklat program som jag knappt kan styra den med...
Och det gör att jag är beroende av kunnigt folk jämt -lite trist ...
Visst e det bra att ha en klippa som kan allt om sidan ,men det kunna va kul att
kunna ändra allt lite spontant när man vill och hur man vill...
Men jag vet inte vad man ska göra...och dom som vill ha nå
graverat vet ju vart jag finns :) eller???
Vill man så hittar man mej oavsett sida eller inte...
Hmmm... onsdag idag -lill lördag :)
Så idag ska jag nog hoppa in i bastu och knäcka en cider -gött!
Inga fel alls nu när man e lite frusen...rart.
Snart ska jag hoppa i kock mössan,
idag ska det bli så kulinariskt som:
Tikka Masala
och idag blir det en fuskis...hitta burk ;)
fast det får man göra ibland...visst!?!
Hur som haver så blir det dagens middag.
I morgon ska man tillbringa hela dagen på sjukan ,
ska vara en försökskanin...hmmm...
undrar om man blir som en sil efter alla prover ...
den som lever får se,det visar sig.
Nepp nu ska jag ut o kocka ihop lite pippi.
Höres o störes // Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar