torsdag 29 september 2011

Sy-juntta/mutter dag

Idag vart det fortsättning följer hemma hos Anki.
 Blev två kuddar till, så nu ska jag bara stoppa i lite vadd i dom...
...nja kanske inte lite ...blev visst 50x50 +moms ;)
Men det vart helt ok- stort ska det vara!
Det var väla det positiva idag,min dag vart inte lika rolig som 
jag hade hoppas på...jag skulle till dr idag på check.
Var i god tid och ganska glad även om jag fick en rejäl 
utskällning för att jag var hemma idag av fars gubben.
Tog ledigt pga dr eftersom jag inte visste hur lång tid det skulle ta med allt.
Vad händer när jag kommer dit,jag fanns inte med på listan! Kul i jul!
Det visar sig att jag skulle ha vart där igår ,kul kul...
Så nu vart det ny tid och jag får betala för utebliven tid...
Helt jäkla otroligt!!!!Det var inte jag som sa tiden utan hon som ringde...
Men det e som vanligt-mitt fel ???
Så nu ska jag dit 12/10-11 kl.08.30! undrar om det innebär att jag ska dit den 11/10-11?
Fyyyyyyyyyyyyyy f-------n va jag blir lack på detta!
Jag vill ha svar på mina problem nu- inte sen!
Men man ska inte begära för mycke av denna cykelverkstad!
Se där ja,nu vart det som vanligt -jag piss off !!!
Är verkligen trött på detta ,att alltid ha otur ,vad har jag gjort för ont...
ja visst ja,jag var ju Hitler i mitt förra liv så nu ska jag sona för mina synder :P
Make my day!
Tänka positivt ....hmmmm.... nå roligt ....
blähää....nu lägger jag ner detta ,det blir inte roligare än så här idag.
Om man ska va ärlig ska jag sätta punkt här -innan det spårar ur igen.
Ha det bra -a fide snitzel
Gooooood byyyyyeeeeeeeeeeeeeeeee

1 kommentar:

  1. Blättan blej...du ska se det ordnar sig för dej...
    Du fick ju i alla fall gjort så fina kuddfodral som du ska vara nöjd över.
    Kolla in min "väska-to-be" den ser ju för taaaskig ut...
    Kramiz

    SvaraRadera