måndag 6 juni 2011

Vilken helg det vart....


Jag som skulle vara hurtig här hemma....hmmm det sprack redan i fredags.
För efter jobbet haffade  jag o gubben  Amiz och Roger  :) 
Vi skulle ha grillat men eftersom jag var dö hungrig vart det Milano...

 Kvällen blev kalas bra med film och en massa gött !
Lördagen skulle vi ha vart på drag race...meeeeeen.... då vart det
att va chaffis :) 
 Göra stora Linde osäkert-he he...den kvällen avrundades med grillning i Stråssa.
Söndan hade jag tänkt att klippa gräset och tvätta lite...vad blev det då?
Jo jag o Berra vart hämtade till minigolf turnering i Linde.

och sen hamnade vi hemma hos oss ..korv grillning o bil film...
Helgen blev precis som jag hade tänkt mej...inte alls -men KUL!
Däremot idag var det mindre roligt att dra till jobbe när gubben va ledig...
Men denna dag rulla på den oxå,soligt o varmt har vi haft-skönt!
Ikväll lyckades jag klippa halva gården, men gräsmatta lär vela inte rymma till 
i natt...så jag vet allt vad jag har att göra i möra...
men nu lär jag ta kväller om jag ska ork upp i möra .
Ha de bra//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar